כמה עולה פרגולה חשמלית בשנת 2021?

תוכן עניינים

 

פרגולה היא ללא ספק בין פתרונות ההצללה הכי מוצלחים שקיימים בשנים האחרונות. למעשה, עד לפני כמה שנים בודדות, הפרגולה הכי מבוקשת הייתה פרגולה עץ דקורטיבית כמו עץ גושני למשל. ככל שהזמן עבר, הטכנולוגיה התקדמה והבינו כי יותר משתלם מכל כך הרבה בחינות, לבחור דווקא בפרגולת אלומיניום. הסיבה לכך, היא משום שם פרגולת האלומיניום ניתן להתקין מנגנון חשמלי שמאפשר שליטה מלאה בכמות האור, הצל והאוויר שאנחנו רוצים שייכנסו לתוך הפרגולה. בנוסף, פרגולות אלו נחשבות לגמישות, קלות לייצור והתקנה, חזקות לאורך שנים ולא דורשות שום אמצעי תחזוקה מיוחד. אז אם לומר כי פרגולות הן הטרנדים הארכיטקטוניים העדכניים ביותר לחיים במרחבים החיצוניים של בתים, אבל האם אתם יודעים כמה עולה פרגולה חשמלית? החל מהפיכת הגינה שלכם למקום נוח ומרגיע ועד הוספת סטייל ואלגנטיות לבית, פרגולה מוסיפה יתרונות עצומים לביתכם. בשורות הבאות נציג בפניכם מדוע לבחור דווקא בפרגולה חשמלית ואיך לבחור את זו המתאימה לצרכים שלכם.

למה לבחור בפרגולה חשמלית?

פרגולה אלומיניום מחיר זול ומשתלם או פרגולה חשמלית יקרה אך נהדרות לבעלי בתים שמחפשים באופן קבוע שיטות לשיפור שטח הגינה שלהם על ידי הוספת יופי ועיצוב מוקפד לאזורים החיצוניים שלהם. אם יש לכם דק, תוכלו לשדרג אותו באמצעות פרגולה חשמלית מודרנית.

פרגולה חשמלית מושלמת לאנשים שנהנים לשבת בגינת ביתם בקיץ עם הגנה מפני השמש הקופחת. אם הפרגולה מתוכננת ומותקנת כראוי, היא מספקת את כמות האור הנכונה על מנת שתוכלו ליהנות מחוויה שטופת שמש תוך מתן הנה מרבית מפני החום.

חשוב לבחור נכון את הפרגולה המתאימה

עם כל כך הרבה אפשרויות לבחירה, חשוב למצוא קבלן עם ניסיון בהתקנת פרגולות, והבנה בתכונות הסטנדרטיות הכלולות, החומרים הטובים ביותר לשימוש, ובעיקר חשוב למצוא איש מקצוע שיספק תשובה מלאה לשאלה כמה עולה פרגולה חשמלית.

שיקולים שמשפיעים על עלויות פרגולות חשמליות

שיקולים שונים משפיעים על התשובה לשאלה כמה עולה פרגולה חשמלית. הנה חלק מהשיקולים:

גודל הפרגולה

ככל שהפרגולה גדולה יותר, כך היא תהיה יקרה יותר. חוץ מזה, העלות תלויה גם בסוג הפרגולה שתבחרו. לדוגמא, פרגולה בעיצוב סטנדרטי תדרוש מעט עבודת התקנה, כך שההתקנה שלה תהיה זולה יחסית. פרגולה גדולה עם תריסים, לעומת זאת, זמינה במחיר גבוה משמעותית.

כמויות החומרים לבניית פרגולה חשמלית

חשוב לבחור חומרים שיאפשרו עמידות בפני פגעי מזג האוויר, ולכן במקרה זה התשובה לשאלה כמה עולה פרגולה חשמלית מבוססת על כמויות החומרים שנבחרים ואיכותם.

איכות הפרגולה

פרגולה איכותית מחומר חזק ועמיד תעלה משמעותית יותר מפרגולה סטנדרטית שמיוצרת רק מחומרים פלסטיים. אם תבחרו בפרגולה חשמלית, היא יכולה לעלות בין 200 ₪ ל-360 ₪ למ"ר, תלוי באיכות החומרים.

כך שהעלות לבניית פרגולה חשמלית בגודל סטנדרטי יכולה לעלות בין 10,000 ל-24,000 ₪, ואילו פרגולה קטנה מחומרים פשוטים יכולה לעלות לכם בסביבות 120 עד 240 ₪ למטר מרובע.