עבודה בדרום אפריקה

תוכן עניינים

 

לא מעט צעירים אחרי הצבא מעוניינים לטייל בדרום אפריקה, יחד עם זאת לא מעט מהם לא רוצים לבזבז זמן יקר על טיול ארוך ומחפשים אלטרנטיבה שתאפשר לכם לחסוך כסף ובד בבד, לבקר בדרום אפריקה. עבודה בדרום אפריקה מספקת את האלטרנטיבה המדוברת בצורה הטובה ביותר. יבשת אפריקה היא היבשת השנייה בגודלה בעולם. היא מסתורית ומרתקת וניתן למצוא בהם מגוון בעלי חיים, ג'ונגלים גדולים ונוף עוצר נשימה. אם החלטתם לעבוד בדרום אפריקה חשוב שתקראו את המאמר הבא

אפשרויות עבודה בדרום אפריקה עבור ישראלים

מרבית הישראלים שמגיעים ליבשת אפריקה עושים זאת במהלך טיול ארוך. הם לא מודעים לאפשרות להאריך את השהייה שלהם במקום ופשוט לעבוד שם. העבודה בדרום אפריקה בדומה לעבודה במדינות רבות אחרות בעולם מתרכזת במכירות בקניונים הגדולים. כמו כן, ניתן למצוא במקומות שונים בדרום אפריקה קהילות יהודיות גדולה שבהן ניתן למצוא הזדמנויות תעסוקה שונות לצעירים ישראלים. טרם מחליטים למצוא עבודה באפריקה, חשוב מאוד לזכור שתנאיי העבודה ותנאיי המחיה בדרום אפריקה שונים מאוד מהתנאים במדינות אחרות על פני הגלובוס וחשוב להיות מודעים אליהם.

כיצד תכינו את עצמכם לעבודה בדרום אפריקה

כאמור, חשוב מאוד לדעת שעבודה בדרום אפריקה עם חברת בסט גוב איננה מתאימה לכל אדם. היא דורשת יצירתיות ויכולת אלתור ולא פעם יש צורך לעבוד בתנאים של אי ודאות ולחץ. ההתמודדות עם הבלתי ידוע היא אחד המאפיינים של עבודה באפריקה והיא דורשת מהעובד תושייה ואומץ ויכולת למצוא פתרונות יצירתיים שונים. כמו כן, הוצאות המחיר עבור עובד זר באפריקה הן יקרות יותר ועל כן, המעבידים מעוניינים להעסיק קבוצות עובדים קטנות יותר, אשר מהם הם יוכלו להפיק את המרב. מסיבה זאת לא פעם העובדים בדרום אפריקה חייבים להיות מסורים מאוד לעבודה ולא פעם לחרוג מהגדרות התפקיד שלהם.

טיפים לעבודה בדרום אפריקה

הנה כמה טיפים שיסייעו לכם להתמודד עם העבודה בדרום אפריקה בצורה הטובה ביותר:

  1. ראשית כל, התייחסו לשהייה שלכם במקום ולעבודה שלכם במקום כהרפתקה אקזוטית ומאתגרת.
  2. זכרו שלא מדובר על עבודה שמתאימה לכולם ועל כן, בדקו היטב האם אתם יכולים להתמודד עם עבודה במקום שכזה ובתנאים שכאלה טרם אתם מחליטים לעבוד בה.
  3. חשוב לזכור כי העבודה מתאימה לצעירים ישראלים לאחר השירות הצבעי שאינם חוששים מאתרים ונכונים להתמודד עם הקשיים ובד בבד לגלות עולם חדש שהם לא נחשפו אליו עד כה.
  4. חשוב מאוד לקבל את החיסונים הרלוונטיים טרם מתחילים לעבוד במדינה זאת וכן להצטייד בתרופות כנגד מלריה או מחלות אחרות שנפוצות ביבשת
  5. אסור לשתות מהמים במקום שכן מדובר על מים מזוהמים. תדאגו שתמיד יהיו לכם מים מינרלים.
  6. חשוב מאוד שלא לשוטט ברחובות בכל מקום מבודד לאחר החשיכה שכן, מדובר על יעד קל מאוד לגניבות ואף לשוד אלים