משרד חוקר פרטי

תוכן עניינים

 

מעוניינים להעסיק חוקר פרטי? בטח אתם תוהים כיצד תמצאו משרד חוקר פרטי מומלץ ואמין במחירים נוחים. יש חוקרים פרטיים שונים עבור תחומים שונים והמחירים משתנים בהתאם לתחום ולמורכבות החקירה. ריכזנו לכם מידע על כך במאמר הבא.

 

משרד חוקר פרטי- מה זה?

משרד חוקר פרטי מחיר שווה לכל כיס הוא למעשה אדם שאוסף מידע על הזולת עבור מטרות שונות תוך שמירה על חשאיות מוחלטת. מטרתו של החוקר הפרטי היא להצליח לגלות כמה שיותר פרטים על הנחקר באופן חוקי. המידע הנחקר בדרך כלל יהיה קשה למציאה, ולכן יהיה צורך בחוקר פרטי. החוקרים הפרטיים משתמשים בכלים שונים המסייעים להם כמו מכשירי האזנה, מכשור לראיית לילה, מצלמות מיוחדות ועוד. החוקר מבצע מעקבים, תצפיות ומשתמש בכל מה שיכול לעזור לו כולל מידע גלוי שניתן למצוא ברשת חברתית לדוגמא. החוקר הפרטי צריך לשים לב לפרטים קטנים ושוליים ולהצליח לחבר נקודות שונות עד לתום החקירה.

 

משרד חוקר פרטי- מה תחומי החקירה?

ישנם תחומים רבים מאוד בהם חוקרים פרטיים מבצעים חקירות-

בגידות- אחד התחומים הנפוצים ביותר לחקירות פרטיות הוא תחום הבגידות. החוקר הפרטי מתחקה אחר חייו של בן הזוג עד לגילוי המידע הנדרש. בחקירות כאלה מגלים פעילויות חשודות של בני הזוג, עם מי הם נפגשים, מתי ואיפה. בנוסף בחקירות מסוג זה לפעמים מגלים על רכוש ונכסים שבן הזוג מסתיר.

חקירות כלכליות- בחקירות כאלה נאסף מידע כלכלי על אנשים או עסקים. החוקר הפרטי מגלה פרטים שונים כמו משכורת, נכסים, חובות, חשבונות בנק ועוד. כך תוכלו לדעת אם אתם הולכים לבצע עסקה עם אדם מפוקפק, תוכלו לעקוב אחר עסק מתחרה, לבדוק אם יש שיתופי פעולה מאחורי גב המעסיק ועוד.

חקירות מסחריות- כל מה שקשור לארגונים. החקירה יכולה להיות קשורה לגניבות ומעילות או לשם בחינה ויישום של אפשרויות הגנה בפני סיכונים עתידיים.

מודיעין עסקי- בחקירות מסוג זה נאסף מידע על העסק המתחרה. הדבר חוקי ועסקים רבים עורכים חקירות כאלה.

חקירות פליליות- חקירות שמטרתן להוכיח פשעים או עבירות פליליות כמו עבירות במשפחה, התעללות מינית, התעללות בחסרי ישע, סחיטה ועוד. חקירות אלה מצריכות בדיקה מקיפה, יסודית וחשאית במיוחד.

בריונות ברשת- חקירות בקשר לאלימות מילולית או השפלות שנעשות ברשת. חקירות אלה יכולות להגיע לאיתור גורמים אלימים שמאיימים על אדם או על מוסד.

 

משרד חוקר פרטי- איך נמצא חוקר פרטי מומלץ?

על מנת למצוא חוקר פרטי מומלץ יש תחילה להבין מה מטרת החקירה, היכן היא תתרחש, האם היא מצריכה כלים משוכללים, צוות חוקרים מקיף ואת מורכבות החקירה. ההבנה של החקירה תוביל אתכם לחוקרים פרטיים שונים המתמחים בנושאים שונים. כמו כן, כל אלה גם ישפיעו בסופו של דבר על המחיר. לדוגמא היכן החקירה תתרחש- האם היא בכפר נידח בחו"ל או במרכז הארץ במקום גלוי וקל, בקיבוץ בדרום הארץ או בבני ברק. יש מקומות שקשה מאוד להטמע בהם, המצריכים דרכי התנהלות שונות ולפעמים אף מקום מגורים. לכן, מומלץ מאוד לוודא אם החוקר הפרטי יודע להתנהל במקום הנדרש. לבסוף בצעו השוואת מחירים.