כמה עולה להתקין סורגים לחלונות?

תוכן עניינים

 

כדי להגן על ביתכם, משפחתכם ורכושכם, חשוב להתקין אמצעי בטיחות אחד או יותר. סורגים מונעים כניסת פולשים דרך החלונות או הדלתות, וחשוב לבחור את ההתקנה מאנשי מקצוע על מנת לשמור על בטיחות הרכוש שלכם. לפני שנסביר לכם במדויק כמה עולה להתקין סורגים, חשוב להבין שסורגים הם כבר עשרות שנים הפתרון הטוב ביותר הן במטרה להגן על ביתכם מפני גנבים ופורצים מכל סוג שהוא והן במטרה לשמור על הילדים שלכם מפני נפילות. כלומר, התקנה של סורגים יכולה להעלות את רמת הבטיחות אצלכם בבית וגם את הביטחון האישי שלכם.

מאמר זה מסביר כמה עולה להתקין סורגים ומה לחפש לפני שאתם לפני שאתם רוכשים את הסורגים המתאימים.

כמה עולה להתקין סורגים על ידי מומחה בתחום?

נכון שכל סורגים לבית יכולים בהחלט להפחית את סיכויי הפריצה והגניבות בביתכם, אבל חשוב לקחת בחשבון את השאלה כמה עולה להתקין סורגים לפני שתבחרו באמצעי הגנה זה. מכיוון שהגודל של כל בית שונה, ולכל בית יש מספר שונה של חלונות, קשה לדעת בדיוק כמה תעלה ההתקנה.

יחד עם זאת, אתם יכולים לצפות שהמחיר הממוצע של התקנת אמצעי אבטחה זה ינוע 600 ל-850 ₪, שזה הטווח עבור שירות מקצועי זה בישראל.כמובן שהמחיר מאוד תלוי בהיבט של סוג הסורגים, מאילו חומרים הם עשויים, מהי משך האחריות שתקבלו על המוצר, הגודל שלהם, איפה אתם בוחרים למקם אותם וכמובן רמת המקצועיות והניסיון של בעל המקצוע שמתקין עבורכם את הסורגים.

סוגי סורגים זמינים

אם תחליטו ששיטה זו לאבטחת ביתכם ללא שימוש בכלל גדרות היא האפשרות הטובה ביותר, חשוב להבין את סוגי הסורגים שניתן להשתמש בהם. הסורגים המשתלמים ביותר עשויים מאלומיניום או פלדה, ונחשבים למגוון המסורתי המוכר.

אם אתם תוהים כמה עולה להתקין סורגים מחומרים כבדים יותר, תוכלו לבחור גרסה של סורגים שמיוצרים מברזל יצוק, שהוא כבד במיוחד, ולכן גם המחיר יקר קצת יותר. אפשרות שלישית בשוק היא הסורגים השקופים, שעשויים מחומר סינטטי שקוף ועמיד, אבל הם יכולים לשפר את האסתטיקה של ביתכם.

בחירת המיקום להתקנת הסורגים

בחירת המיקום המתאים להתקנת סורגים יכולה להיות מורכבת, אבל ברוב המקרים, בעלי בתים פרטיים עם כמה קומות מתחילים עם החלונות בקומת הקרקע.

קומה נמוכה זו עשויה להיות פחות מאובטחת ונחשבת כמטרה קלה לפורצים. בעלי בתים רבים בוחרים גם להתקין סורגים לחדרי ילדים, כדי למנוע נפילות.

שיקולים נוספים שמשפיעים על העלות הכוללת

קיימים מספר שיקולים שיכולים להעלות את המחיר של התקנת סורגים. לדוגמא, חלונות גדולים, התקנת סורגים בהתאמה אישית או בחירת סורגים בעיצוב יוצא דופן ומחומרים חדשים כמו הסורגים השקופים, הם שיקולים שמשפיעים על השאלה כמה עולה להתקין סורגים ויכולים להגדיל או להפחית את העלות הכוללת של הפרויקט.