כמה עולה הסרת שיער בכל הגוף בלייזר?

תוכן עניינים

 

אם אתם מחפשים פתרון של הסרת שיער בשיטה בטוחה וקבועה, במקום להמשיך להשתמש בשיטות שהיעילות שלהן מחזיקה מעמד לטווח הקצר בלבד, כמו למשל שעווה או גילוח, סביר מאוד להניח שאתם תוהים כמה עולה הסרת שיער בכל הגוף בלייזר. עם פתרונות קבועים להסרת שיער, מטופלים חוסכים זמן וכסף שאחרת היו מוציאים על שיטות פחות יעילות. אם אתם רוצים לדעת כמה עולה הסרת שיער בכל הגוף בלייזר, כולל היתרונות של השיטה, כדאי שתפנו למרפאת אסתטיקה שמבצעת טיפולים בשיטות מתקדמות. לשאלה מחיר הסרת בלייזר בכל הגוף בלייזר אין תשובה חד משמעית משום שזה תלוי במגוון רחב של קריטריונים.

  1. איפה אתם עושים את הטיפול – המחירים במכונים מקצועיים יקרים יותר בהשוואה לטיפולים המתבצעים אצל קוסמטיקאית.
  2. טכנולוגיה- ככל שהמכשיר מתקדם יותר, לרוב הטיפולים הופכים יקרים יותר.
  3. תקופה – לפעמים יש מבצעים בתחום הזה של הסרת שיער בלייזר ושווה לעקוב.
  4. אזור – ככל שתטפלו באזורים רבים וגדולים יותר, המחיר יעלה. למשל המחיר להסרת שיער בבתי השחי יהיה נמוך בהשוואה להסרת שיער בידיים, ברגליים או בגב.
  5. כמות טיפולים – ככל שיש צורך ביותר טיפולים, המחיר גם כן נוטה לעלות וזה עוד משהו שכדאי לקחת אותו בחשבון.

העובדות החשובות על הסרת שיער בלייזר

הסרת שיער בלייזר היא פתרון בטוח וקבוע. זהו אחד מהטיפולים הנפוצים ביותר. הלייזר מכוון את זקיקי השיער באזור המטרה על מנת להסיר את השיער במדויק. שורש זקיק השיער סופג את אנרגיית הלייזר בשל המלנין הגבוה שלו, והעור נשאר ללא פגע.

הסרת שיער בלייזר היא שיטה אמינה ומהירה. מומחית בטיפולים אסתטיים מטפלת בכל הגוף, הגב, הרגליים, הזרועות, החזה, והפנים. פולסי הלייזר אינם כואבים, ובדרך כלל המטופלים חשים רק תחושת עקצוץ קלה. אין צורך בהרדמה, אבל ניתן למרוח ג'ל שמקהה את התחושה על העור לפני הטיפול.

מהם טווחי המחירים של הסרת שיער בלייזר בכל הגוף?

התשובה לשאלה כמה עולה הסרת שיער בכל הגוף בלייזר היא בין 10,000 ל-12,000 ₪ בממוצע. העלות תלויה בכמות השיער בגוף ובמספר פגישות הטיפול הנחוצות. אם אזורים גדולים יותר בגוף כגון הגב אינם דורשים טיפול בלייזר, העלות מוזלת משמעותית. טיפול בגוף מלא יכול להימשך עד שישה מפגשים, כאשר כל מפגש נקבע בהפרש של חודש.

כשמבינים היטב כמה עולה הסרת שיער בכל הגוף בלייזר, חשוב לקחת בחשבון גם שניתן לקזז את העלות בקניית מוצרים להסרת שיער או בקבלת טיפולי הסרת שיער עם יעילות לטווח הקצר.

מטופלי הסרת שיער בלייזר כבר לא יוציאו כספים על סכיני גילוח, שעווה, אלקטרוליזה ומריטה. עלויות אלה נמשכות לאורך כל החיים. המטופלים חוסכים גם זמן ויש להם שקט נפשי שאף טיפול אחר אינו יכול לספק.