השכרת מיני מחפרון

תוכן עניינים

השכרת מיני מחפרון

מיני מחפרון הוא כלי המשמש אותנו עבור עבודות עפר שונות, הוא מכונה גם בובקט. יש סוגים שונים של מיני מחפרון, ועל אף גודלו המזערי הוא מעניק לנו שלל של יתרונות. ניתן לשכור מיני מחפרון ממקומות שונים, אך יש לוודא כי אנו בוחרים במקום מקצועי אשר מעניק לנו את מגוון הדגמים הרחב ביותר.

 

השכרת מיני מחפרון – יתרונות

מחיר – היתרון בכלי זה הוא שאין אנחנו צריכים לרכוש אותו, ניתן לשכור את הכלי במחיר נוח לכל כיס וכך אנו חוסכים לעצמנו המון כסף. כמו כן, יש לנו מגוון של אפשרויות תשלום, ניתן לשכור מיני מחפרון לפי יום, לפי שעה, עם מפעיל, בלי מפעיל, דגמים שונים וכן הלאה. בדרך זו אנו נוכל לבחור גם את המחיר הנוח ביותר וגם את הדגם השימושי ביותר.

מגוון – היתרון של מיני מחפרון הוא שיש מגוון רחב, מדובר על דגמים שונים שלכל אחד מהדגמים יש את היתרונות והחסרונות שלו. הדגם יהיה שונה בדרך כלל לפי אם מדובר על מיני מחפרון זחלי או גלגלי, עומס משקל מקסימלי, גודל ועוד. בתחום הבניה אנחנו יום צריכים דגם כזה ויום אחר נצטרך דגם אחר, בדיוק בגלל זה עדיף לשכור ולא לרכוש מיני מחפרון.

תמרון – היתרון הגדול והסיבה לכך שרבים מהקבלנים רוצים לעבוד אך ורק עם מיני מחפרון הוא בשל יכולות התמרון של הכלי. מיני מחפרון יכול להסתובב ב-360 מעלות, הוא מתאים למקומות צפופים אשר אף כלי צמ"ה אחר לא יצליח להגיע אליהם. כמו כן, יש דגמים מסוימים שיכולים לפעול גם בתוך הבית עצמו. אם במקרה אנו צריכים לשבור קיר או להעביר פסולת מתוך הבית לבחוץ ניתן להשתמש בכלי הזה. כמו כן, מיני מחפרון הוא כלי ייעודי עבור שיפוצים בגינה.

 

השכרת מיני מחפרון – איך בוחרים?

עליכם לדעת איך לבחור את הדגם בו תשתמשו. שימו לב באיזה מקום אתם נמצאים, האם אתם צריכים מיני מחפרון זחלי שיותר נוח למקומות פתוחים והרריים, או שמא אתם צריכים מחפרון גלגלי שיותר מתאים למקומות עירוניים, לחצרות ולתוך הבית. הדבר הקריטי ביותר שעליכם לשים עליו דגש הוא מהו העומס המקסימלי אותו יכול לשאת המחפרון שאתם רוצים.

 

השכרת מיני מחפרון – כמה זה עולה לי?

המחיר של השכרת מיני מחפרון נקבע לפי השכרה יומית או שעתית. כאשר המחיר של השכרה שעתי יכול לנוע מין 150 ש"ח ועד 300 ש"ח, המחיר אותו תשלמו עבור יום עבודה ינוע בין 1,000 ש"ח ועד 2,200 ש"ח. פער המחיר הוא מאוד רחב כיוון שלכל דגם יש את המחירון שלו. מלבד לכך, יש לקחת בחשבון עלויות נוספות כמו השכרת שירותיו של מפעיל, הובלה, בלאי וכן הלאה. ועסקים כמו בעסקים, ככל שנשכור את הכלי לטווח ארוך יותר כך המחיר לפי שעה יהיה נמוך יותר.