יורוסטייל חלונות אלומיניום

תוכן עניינים

 

עולם החלונות התרחב בשנים האחרונות והפך מאחד האלמנטים הבסיסיים בבית לאלמנט מרכזי בעיצוב הבית. מגוון רחב של חלונות נותן לאנשים את האפשרות לבחור את הטוב ביותר עבורם בהתאם לדרישות שונות. חלונות אלומיניום הפכו לאחת הבחירות הנפוצות ביותר ויש לכך סיבות שונות. אצלנו ביורוסטייל תמצאו חלונות אלומיניום איכותיים במחירים אטרקטיביים.

 

יורוסטייל חלונות אלומיניום- מה היתרונות של חלונות אלומיניום?

חלונות אלומיניום הפכו לאחת הבחירות הנפוצות ביותר בקרב אנשים רבים, ויש לכך סיבות שונות-

  • עמידות- חומר האלומיניום נחשב לאחד מחומרי הגלם העמידים בכלל ובעולם החלונות בכלל. לעומת חלונות עשויים עץ או פלסטיק, לאלומיניום יש בלאי איטי והוא נשמר במצב טוב לשנים רבות. עמידות החלון היא חשובה כיוון שהחלון חשוף לפגיעות רבות ביניהן נזקי מזג האוויר (גשם, רוח, שמש). אלומיניום עומד בפגיעות אלה ונשמר לשנים רבות.
  • עיצוב- ניתן לעצב את האלומיניום במגוון צורות וצבעים מהסיבה שהאלומיניום הוא חומר קל וגמיש. ניתן לבחור בצורה הרצויה ובצבע האהוב ולהפוך את החלון לאלמנט עיצובי ויפהפה.
  • תחזוקה- האלומיניום אינו מחליד ושומר על צבעו, לכן חלונות אלומיניום אינם מצריך תחזוקה מיוחדת. ניקוי חלונות אלה הוא פשוט ונעשה על ידי מטלית לחה בלבד.

 

יורוסטייל חלונות אלומיניום- כמה זה עולה?

מחירם של חלונות האלומיניום הוא אינו קבוע ומשתנה על פי גורמים שונים-

גודל

גודל החלון. ככל שפתח החלון גדול יותר נצטרך חלון גדול יותר וכך המחיר יהיה יקר יותר. הסיבה לכך היא שמחיר החלון נקבע לפי מ"ר וככל שיש יותר מ"ר, המחיר יעלה.

סוג פרופיל

הפרופיל הוא למעשה מסגרת החלון. ניתן לבחור בחומרי גלם שונים, במשקל שונה, בעובי שונה. כל אלה כמובן ישפיעו על המחיר. חומר האלומיניום הוא חומר גלם זול יחסית, בהשוואה לעץ או לברזל לדוגמא. כמו כן, האלומיניום הוא חומר גמיש וקל, ומאפשר עיצובים שונים צורות שונות ובחירות מיוחדות בהתאמה אישית. לכן, פרופיל אלומיניום הפך לפרופיל הנפוץ ביותר עבור חלונות.

סוג הזכוכית

סוג הזכוכית ישפיע על איכות החלון ובנוסף לכך על המחיר הסופי. יש מגוון רחב של סוגי זכוכית שונים. ניתן לבחור בזכוכית חלבית או שקופה, בזכוכית קריסטל קליר או בזכוכית מתחלבת, האם אתם מעוניינים בזכוכית המאפשרת בידוד תרמי ואקוסטי. יש בחירות רבות שתוכלו לעשות בהתאם למה שתחפשו. מלבד לסוג הזכוכית יש חשיבות רבה לעובי הזכוכית, שגם הוא ישפיע על המחיר. תוכלו לבחור בזכוכית עבה, או דקה. לכן, שימו לב שאתם מתאימים את הבחירה גם למיקום הזכוכית. כלומר, אם אתם בוחרים זכוכית לויטרינה בסלון, תצטרכו לבחור בזכוכית עבה יחסית, שכן הויטרינה חשופה למגע ידם של ילדים רבים ובמקרה של זכוכית דקה ושבירה הדבר יכול להוות סכנה ממשית.

תוספות שונות

ניתן להוסיף דברים שונים לחלונות, כמו תריסים חשמליים, צלון, רשת ועוד. כמובן שהתוספות יעלו את המחיר הסופי של החלון.

 

אצלנו, ביורוסטייל תמצאו מגוון חלונות שונים ואיכותיים, כולל חלונות אלומיניום. צרו איתנו קשר למידע נוסף.

https://eurostyle.co.il/  יורוסטייל חלונות אלומיניום