עבודות אינסטלציה בסנפלינג

תוכן עניינים

 

 

בניין דורש תחזוקה, גם אם נרצה בכך וגם אם לא. ישנן כל מיני סוגים של עבודות תחזוקה, ואינסטלציה היא אחת המרכזיות בהן. עבודות אינסטלציה הן חלק מהותי ובלתי נפרד מתחזוקת מבנה. ישנה עבודת אינסטלציה שאינה דורשת עבודה בגובה, אבל ישנן עבודות אינסטלציה שדורשות מהאחראים עליהן לעבוד בגובה בעזרת סנפלינג. עבודות כמו עבודה בצנרת בגובה, ניקוי מרזבים, פתיחת סתימות קשות בגובה, או החלפת הצנרת הישנה בצנרת חדשה ויעילה יותר. ישנן חברות המתמחות במגוון עבודות אינסטלציה בגובה באמצעות סנפלינג, מנופים ובניית קונסטרוקציות לגובה.

עבודת אינסטלציה בסנפלינג – מה כדאי לדעת?

כדאי לציין כי ממש לא כל האינסטלטורים מורשים לעבוד בגובה ולכן מומלץ לבחור חברת סנפלינג כמו חברת ROPE PARTNERS המתמחה בעבודה בסנפלינג בגובה. נדרש רישיון מיוחד לעבודה בסנפלינג, והוא דורש הכשרה מסוימת ומבחנים. כשאתם מדברים עם אינסטלטור כדאי שתשתאלו אותו האם יש לו ניסיון לעבודה בגובה, כדי שלא תיווצר חוסר נעימות כאשר אתם מגיעים אל המפגש איתו. יש מקרים בהם האינסטלטור ימליץ על עבודה בגובה באמצעות התקנת קונסטרוקציה, במקרים אחרים העבודה תבוצע בעזרת צוות אינסטלטורים מיומן ומקצועי המתמחה בעבודות אינסטלציה בסנפלינג. לעבודה בגובה נדרש ציוד סנפלינג מתקדם ומכשור מקצועי לעבודות האינסטלציה. עבודות בגובה מחייבות ידע מקצועי וניסיון רב שאין לכל אינסטלטור בענף, לכן יש לוודא מראש כי החברה אליה פונים מתמחה בעבודות צנרת בגובה וכי יש ברשותה את כל הציוד הנדרש.

איך מאבחנים את הבעיות?

ישנן מגוון שיטות לעבודת אינסטלציה בגובה, אבל סנפלינג נחשבת ליעילה ביותר. לעיתים עושים את העבודה בעזרת מנוף אבל המנוף מייקר משמעותית את עלות העבודה, כי צריך לקחת בחשבון את עלות השכרת המנוף לפי שעה. גם התקנת קונסטרוקציה עשויה להיות יקרה מאד לכן סנפלינג נחשב לפיתרון קל, זול ומהיר, ונהוג לבצע את העבודה בעזרת אינסטלטורים מוסמכים בעלי רישיון לעסוק בסנפלינג.

האינסטלטור עולה לגג הבניין, מאבטח את עצמו, ומשתלשל מטה באמצעות חבלי סנפלינג כדי לאתר את הבעיה בתשתיות האינסטלציה החיצוניות של הבניין. לאחר אבחון מקצועי של הבעיה צוות אינסטלטורים מטפל בנזילה, בסתימה או בפיצוצי הצנרת בעזרת מכשור מתקדם ושיטות עבודה יעילות. לעתים יש להחליף את כל הצנרת הישנה, במקרים אחרים האינסטלטור מתקן את הסדק בצנרת או פותח את הסתימה.

למה כדאי טיפול נקודתי?

היתרון הגדול בטיפול נקודתי הוא שהוא חוסך עלויות עבור הדיירים כי הוא הזול והמדויק ביותר, ועדין הוא מאפשר לקבל מענה יעיל ופתרון מושלם והוליסטי לבעיה, ובגלל שהוא מהיר אנחנו גם מצליחים להימנע מהזנחת הבעיה והחרפתה. אסור להזניח בעיות בתשתיות האינסטלציה הצמודות לקיר החיצוני כי אז מסתכנים בבעיות שייכנסו אל תוך הדירות כמו נזילות, הצפות, רטיבות המובילה לעובש,  פטריות ושינוי בגוון הצבע, הרטיבות עשויה לגרום גם להתנפחות הקיר ולנפילת אריחי חיפוי, סכנה מוחשית לדיירים ולעוברי אורח.

 

לכן מהרו להזמין אינסטלטור, ועדיף שיהיה לו היתר לעבודה בסנפלינג