איך להעלות עוקבים באינסטגרם?

תוכן עניינים

 

מי לא רוצה עוקבים באינסטגרם? אינסטגרם הפכה לכלי מעולה לשיווק אנשים ועסקים וליצירת תכנים וחשיפתם למגוון רחב של משתמשים. ככל שיש יותר עוקבים באינסטגרם כך החשיפה לתכנים שלנו עולה. אז איך להעלות עוקבים באינסטגרם? על כך נרחיב במאמר הבא.

 

אז איך להעלות עוקבים באינסטגרם?

קיימות דרכים שונות להעלות עוקבים באינסטגרם-

תעקבו אחר חשבונות של אחרים

אחת הדרכים הפשוטות והמהירות ביותר לבצע קידום באינסטגרם עם בסט לינקס היא לעקוב אחרי אנשים אחרים. ככל שתעקבו אחרי יותר אנשים כך יותר אנשים יעקבו אחריכם. בסופו של דבר, אנשים אוהבים לעקוב אחרי מי שעוקב אחריהם. אך עשו זאת חכם. אם יש לכם תחום עניין מסוים, עקבו אחרי אנשים עם תחום עניין דומה שירצו לעקוב אחר התכנים שאתם מעלים ויתעניינו בכם.

חיבור בין הרשתות החברתיות

הרשתות החברתיות כבר מזמן הפכו לאחת. משתמשים חזקים בפייסבוק הופכים למשתמשים חזקים באינסטגרם ובטיק טוק וכך להפך. העוקבים השונים מוצאים תוכן שהם אוהבים ומשתמש שהם אוהבים ועוקבים אחריו בכל הפלטפורמות השונות. לכן, העלו תכנים גם לרשתות חברתיות שונות על מנת לעלות עוקבים באינסטגרם.

מעורבות

ככל שתהיו מעורבים יותר כך תגדילו את החשיפה של החשבון שלכם ותעלו את מספר העוקבים שלכם. הסיבה היא שמעורבות גבוהה הופכת את החשבון שלכם לפעיל. לכן הגיבו בפוסטים, העלו פוסטים והיו פעילים על מנת להעלות עוקבים באינסטגרם.

מגוון השירותים של אינסטגרם

ככל שתשמשו ביותר שירותים שאינסטגרם מציעה לכם כך החשבון שלכם יגדל ויקבל יותר חשיפה. כמו כן, בחנו מה הפלטפורמה השימושית ביותר עבורכם- האם העלאת פוסט? האם סטורי? האם רילז?

טיפים להעלאת עוקבים על ידי השירותים של אינסטגרם-

  • תמונות- אנשים אוהבים תמונות מעוצבות באיכות גבוהה. העלו תמונות באיכות גבוהה ובעיצובים מגניבים. גם תמונה שצולמה במצלמת הטלפון ועוצבה באפליקציית עיצוב חינמית עונה על הדרישות.
  • תדירות- פרסמו פוסטים בתדירות של לפחות פעם ביום או ביומיים.
  • סטורי- הסטורי הוא אחד הכלים החשובים ביותר. העלו סטורי לפחות פעמיים ביום כאשר האחת בבוקר והשניה בערב, כמובן שאפשר גם יותר.
  • הפעלה- הפעילו את העוקבים שלכם- תעלו סקרים, תשאלו שאלות, תנו להם לשאול אתכם שאלות ולהביע את דעתם.
  • האשטאג- האשטאגים הם כלי חשוב מאוד לקידום באינסטגרם. שימו לב כי ישנם האשטאגים עם חשיפה יחסית נמוכה וישנם האשטאגים עם חשיפה גבוהה מאוד.
  • שימוש בשירותים השונים- אינסטגרם לייב, רילס, IGTV, מדריכים ועוד- השתמשו בכל אלה ליצירת חשיפה והעלאת כמות העוקבים.

רכישת רובוט

קיימת אפשרות לרכישת רובוט אינסטגרם. רובוט זה למעשה יוצר עבורכם אינטראקציות שונות עם משתמשים ללא השקעת זמן ומאמץ מצידכם.

קניית עוקבים

על מנת להעלות את כמות העוקבים באינסטגרם ניתן לקנות עוקבים. שירות קניית עוקבים ניתן על ידי חברות שונות. השירות יסופק תוך תקופת זמן מוגדרת והרכישה תהיה מיידית. בהתאם לתקציב שלכם תוכלו לבחור את כמות העוקבים הרצויה לרכישה. על ידי קניית עוקבים, אתם מעלים את העוקבים תוך חסכון משמעותי בזמן ומאמץ.