כמה עולה הנדימן לתליית טלויזיה?

תוכן עניינים

 

אין ספק כי תליית טלוויזיה היא בין הדברים הכי פופלארים שבעלי מקצוע כמו הנדימנים ושיפוצניקים עושים. הרי כולנו צופים בטלויזיה וכאשר אנחנו עוברים בית או דירה, רוכשים טלויזיה חדשה, צובעים את הסלון או משפצים, אנו זקוקים להנדימן. התשובה לשאלה כמה עולה הנדימן לתליית טלויזיה, כדי לפנות את השטח שתופסים רהיטים בסלון, בחדר השינה או במטבח, תלויה בגודל הטלוויזיה, סוג ההתקנה והעבודה. למעשה, הנדימן הוא הפתרון הטוב ביותר עבור משימה יחסית פשוטה כמו התקנת טלוויזיה בבית, אך כזו הדורשת ידע, דיוק ומקצועיות.

אז אם אתם תוהים כמה עולה הנדימן לתליית טלויזיה

הממוצע נע בין 400 ₪ ל-1,200 ₪. רוב בעלי הבתים ישלמו בסביבות 800 ₪ עבור תליית טלוויזיה בגודל ארבעים אינץ' שמותקנת באופן מקצועי. המחירים יכולים להיות זולים או יקרים באופן משמעותי, בהתאם לרמת העבודה הנדרשת.

כך, למשל, תליית טלוויזיה כבדה וגדולה בגודל של 65 אינץ' עם התקנה חדשה של שקע חשמל, עולה קרוב ל-4,000 ₪.המחיר לתליית הטלוויזיה תלוי בין השאר בתמחור שההנדימן עושה, אבל לא רק, אלא גם בגודל של הטלוויזיה, מה הפתרון שבחרתם לתלייה שלה, האם מדובר בתלייה פשוטה או מורכבת, מה סוג הקיר עליו אתם תולים את הטלוויזיה ועוד.

 כמה עולה הנדימן לתליית טלויזיה בהתאם לגודל הטלוויזיה?

זרועות תלייה רבות להתקנת טלוויזיה מיועדות להכלת טלוויזיה בגדלים ומידות רוחב שונות, ללא קשר למשקל שלהן. כך, לדוגמא, זרוע שמיועדת לתליית טלוויזיה בגודל חמישים אינץ' יכולה בדרך כלל להכיל כל טלוויזיה בגודל כזה, ללא קשר למשקל.

המחירים עולים ככל שאתם מגדילים את גודל הזרוע. השאלה כמה עולה הנדימן לתליית טלויזיה, אם כך, מושפע גם מהסוג והגודל של הטלוויזיה.

רוב זרועות התלייה מיועדות להתקנת טלווזיות בכל משקל סטנדרטי, אבל לחלקם יש גבולות. חלק מהזרועות מסוגלות להכיל בבטחה רק טלוויזיות קלות יחסית, מה שהופך אותן לזולות ופשוטות יותר. אחרות מיועדות לתליית דגמים כבדים בהרבה ובדרך כלל עולים יותר.

עלויות תליית טלוויזיות לפי סוגים

כדי להבין כמה עולה הנדימן לתליית טלוויזיה לפי סוגים, יש לחלק תחילה את דגמי הטלוויזיות לכמה קטגוריות, בהתאם לסגנון שלהן והמקומות בהן הן מיועדות להתקנה.

זרוע טלוויזיה נטויה מספקת חווית צפייה ברורה, בעוד שתליית טלוויזיה על התקרה נצמדת ישירות לתקרה כאשר התקנה על הקיר מורכבת מדי. סוג הזרוע שאתם קונים כדי לתלות את הטלוויזיה, משפיע על עלות הפרויקט.

תליית טלוויזיה במטבח

בעלי בתים רבים בוחרים לתלות טלוויזיה גם על קיר המטבח או פינת האוכל, ובמקומות אלו ניתן להתקין את זרוע הטלוויזיה לצד ארונות המטבח. תליית טלוויזיה באזורים אלו נוחה אבל חשוב לוודא שהקיר והזרוע חזקים מספיק כדי לתמוך במשקל.

אם אתם תוהים כמה עולה הנדימן לתליית טלויזיה באזורים אלו, התשובה שתקבלו תהיה בסביבות 400 ₪ בממוצע.