ריסוס נגד ברחשים

תוכן עניינים

הברחשים משגעים אתכם? הם נמצאים בכל מקום בבית וגם בגינה? המומחים מטעם ”מרכז ההדברה הישראלי“ ישמחו לסייע לכם בפתרון הכולל ריסוס נגד ברחשים והרחקתם המוחלטתם מביתכם. 

קצת על הברחשים

בארץ יש שני סוגים של ברחשים המכונים ברחש טורדן וברחש סיני. חלק מהברחשים עוקצים אותנו בני האדם עקיצות מגרדות כאלה, המזכירות מעט עקיצה של יתוש וחלקם פשוט מציקים לנו מבלי לפגוע בנו. הברחשים מופיעים בעיקר באזורים עם לחות ומים. שם הם גם מתרבים, כך שאם יש באזור ביתכם נזילה, מקור מים עומד או בעיית מים, כנראה שמשם זה מגיע. לכן, תפקידו של מדביר מקצועי הוא לא רק לרסס נגד ברחשים אלא גם לאתר את מקור המים ולייבשו. 

הברחשים אוהבים מאוד לעוף ביחד בעיקר בעונת הקיץ החמה. הם מכירים אחד את השני ונפגשים זכרים עם נקבות. הברחשים הזכרים מנסים להרשים את הנקבות על ידי פעלולי תעופה. כאמור, הם אוהבים מקומות לחים אבל גם נמשכים לעצים, דשא, צמחיית מים ואזורים עם בוץ. 

https://www.youtube.com/watch?v=80WbxD4ON68

ריסוס נגד ברחשים איך זה עובד?

יש שתי שיטות עיקריות לבצע ריסוס נגד ברחשים. השיטה הראשונה היא באמצעות חומר רעיל. למעשה, ברגע שהרעל פוגע בכמה מהם, זה עובר הלאה ואז השיטה עובדת. הבעיה היא שמכיון והם מתרבים מאוד מהר, לא תמיד הריסוס יעיל במאה אחוזים. השיטה המשלימת נקראית מלכודות דבק תלויות. חשוב לציין כי הדברה בשיטת עשה זאת בעצמך לרוב לא תפתור את הבעיה. 

איך להרחיק ברחשים מהבית ומהגינה?

  1. יבשו אזורים לחים ורטובים
  2. אטמו פתחים כמו פתחי ביוב
  3. הקפידו על ניקיון יסודי של הבית לעתים קרובות 
  4. במידה ויש לכם גינה, מרפסת או צמחים בבית חשוב לטפל בהם עם חומרים ייעודייים שימנעו מהברחשים להגיע
  5. ניתן לפזר בגינה ובבית נרות ציטרונלה או לפידים שמסייעים להרחיק אותם

ריסוס נגד ברחשים כמה זה עולה?

המחיר לריסוס נגד ברחשים תלוי בגודל האזור שרוצים לרסס והאם זה כולל או לא כולל ייבוש של מקורות מים. הממוצע נע בין 200 שקלים לבית בלי גינה ויכול להגיע גם ל-1,200 שקלים בבית עם חצר גדולה. 

איך לבחור מדביר לברחשים?

חשוב לבחור רק במדביר עם רישיון הדברה של המשרד להגנת הסביבה. מומלץ להיעזר באנשים שאתם מכירים או המלצות ולוודא שמדובר בהדברת ברחשים מקצועית עם חומר ייעודי להרחקת ברחשים ומעופפים. 
לפרטים נוספים אודות הרחקת וריסוס ברחשים, צרו איתנו קשר ונשמח לחזור אליכם במהרה. אנו עובדים בפריסה ארצית, דוגלים באמצעי הדברה משולבים ומבצעים הדברה יסודית, יעילה ובטיחותית.