סופר ווין משתפים: מכתבי תודה מלקוחות מרוצים

תוכן עניינים

כבר לא צריך לצאת מהבית על מנת לשלוח טפסי לוטו. סופר ווין מנגישה לכם את התהליך ומביאה אותו אל הנוחות של הבית. דרך השיטה הייחודית של החברה, הכוללת משלוח טפסים באופן קבוצתי, ובצורה מתוכננת ומנוהלת אסטרטגית, סופר ווין מעלה לכם את הסיכוי לזכייה. החברה חולקת איתנו אוסף של מכתבי תודה מלקוחות מרוצים שמדברים על השירות האדיב וכיצד הם הצליחו בעזרתה והשיטה הייחודית שלה לזכות בפרסים בלוטו.

 

סופר ווין, החברה הוותיקה בתחומה, משפרת את סיכויי הזכייה של לקוחותיה החל משנת 2009. עם השנים היא צברה ניסיון רב בנושא, בעזרת מספר אנשי מקצוע כמו סטטיסטיקאים, אנשי מחשוב ועוד. החברה מספרת כי פיתחה שיטה ייחודית, שיכולה להעלות משמעותית את הסיכוי לנחש מספרים נכונים בהגרלות הלוטו. "אנחנו עובדים כל הזמן על שיפור הסיכויים של לקוחותינו לזכות, ועל שיפור ושדרוג השיטה שלנו" אומרים בסופר ווין.

 

"השיטה שלנו נותנת יתרון כפול"

קאנבה

השיטה הייחודית היא רק חלק מהשירות שסופר ווין מציעה, בנוסף לכך היא עובדת בדרך של משלוח טפסים בצורה קבוצתית. סופר ווין מסבירים: "שליחת טפסים קבוצתית. זאת דרך המאפשרת השתתפות בהגרלות באמצעות שליחה של טפסים מרובים ומגוונים לכיסוי מרבי של צירופים. יש לכך יתרון כפול, הראשון הגדלת סיכויי הזכייה בעזרת שליחה של צירופים רבים, עם עלויות השתתפות מינימליות. היתרון השני הוא האפשרות לשלוח כמות גבוהה של טורים, דבר שמגדיל את הסיכויים של הלקוחות לתפוס מספרים ולזכות בפרסים".

 

סופר ווין בטוחים בשיטה שלהם אך מבהירים:" השיטה שלנו מביאה תוצאות וזה עניין מוכח, אך היא לא קסם שמבטיח זכייה מיידית בפרס הראשון בלוטו. בשביל לראות את תוצאות השיטה שלנו יש צורך להצטייד בסבלנות והתמדה שנותנים לכוח הסטטיסטי שלה לעשות את שלו", אומרים בסופר ווין. "עדות לכך היא באינספור מכתבי ההערכה שאנו מקבלים מהלקוחות שלנו שמודים לנו על הזכיות שעזרנו להם להשיג. אלו הם לקוחות שהבינו, שעם התמדה וסבלנות מגיעה ההצלחה".

 

סיפורים של לקוחות מרוצים

קאנבה

סופר ווין מביאים דוגמה ללקוח שהיה חשדן בתחילה לגבי השיטה, אך בזכות השירות המצוין של סופר ווין השתכנע ומביע את הערכתו במכתב, חלק מדבריו הם: "כאחד שכמעט מעולם לא מילא כרטיס פיס, אך תמיד היה לו את הרצון לנסות, הבנתי שכאן אני הולך לנסות ובגדול, לכן הלכתי על זה". עוד הוא מוסיף על השירות: "רמת השירות, כמו שציינתי כאחד שלא הכיר את המושגים הבסיסיים היה לי הרבה שאלות, ובפעמים הראשונות לי לשמחתי כמה פעמים נציגה בשם עדי, והתרשמתי מאוד מהתכליתיות, הסבלנות, ההסברים שלה שמילאו אותי אופטימיות, האמינות וחווית השירות באופן כללי".

 

לקוח נוסף שהצטרף למועדון הלקוחות של סופר ווין והביע את שביעות רצונו הוא מני (סופר ווין  שומרים את שמות לקוחותיהם אצלם על מנת שלא יוטרדו במידה והם זוכים בפרסים), ששלח לנו מכתב קצר אך מרגש:  "רציתי להודות לחברת סופר ווין על ההזדמנות לזכות וכמובן גם לעזור לאחרים לזכות. תודה מיוחדת לחן על שירות אדיב והסבר אדיב וסבלני. תודה רבה!".

 

"עוד מכתב שמאוד ריגש אותנו הגיע מלקוחה ותיקה שאיתנו עוד משנת 2015"  אומרים בסופר ווין, "הלקוחה ציינה עד כמה היא מרוצה מהשיטה הקבוצתית של החברה ואמרה: "תודה רבה על השיטות הקבוצתיות שלכם, ובנוסף אני מרוצה מאוד מהשירות שניתן לי. דיברתי עם נטלי, היא הייתה מאוד נדיבה ואכפתית, מקצועית ונעימה, חזרה אליי מהר והייתה קשובה לכל שאלה".

 

הסבלנות מנצחת

קאנבה

סופר ווין מציינים כי מכתבים כאלו מגיעים אליהם על באופן שוטף וגורמים להם אושר רב. "אנחנו יודעים שהשיטה שלנו עובדת, אבל לשמוע מהלקוחות שלנו שהם ממש מרוצים מהשירות שלנו, עד שהם שולחים לנו הודעות ומכתבי הערכה על השירות, זה ממש מחמם את הלב", אומרים בסופר ווין ומוסיפים: " בלוטו ישנם סוגים שונים של  פרסים, יש פרסים ענקיים של מיליונים, ישנם פרסים של מאות אלפי שקלים, עשרות אלפים ואלפים. הזכיות הקטנות מאפשרות ללקוחות שלנו לראות שהשיטה עובדת ולהתאזר בסבלנות בדרך לזכייה המיוחלת".