מנעול כספת מחיר

תוכן עניינים

בכל 30 דקות מתבצעת פריצה בישראל באופן שקט. אם גם אתם רוצים לשפר את רמת הביטחון והבטיחות אצלכם בבית, אתם חייבים לדעת מה זה מנעול כספת. 

מנעול כספת הוא מנעול מיוחד אותו לא כל אחד בוחר לשלב בביתו. מדובר בעצם במנעול עליון הנמצא בתוך גוף הדלת בעוד הצילינדר של המנעול עצמו אינו בולט כלפי חוץ, כך שכמעט ובלתי אפשרי לפרוץ אותו. למעשה, את המנעול העליון מתקינים בתוך דלת הפלדה הממוקמת בכניסה לבית. אי אפשר לבצע פריצה שקטה לבית או הדירה אם יש לכם מנעול כספת עליון. 

איך בוחרים מנעול כספת?

היום יש מגוון רחב של מנעולי כספת בשוק. שימוש לב כי קיים הבדל ניכר מבחינת איכות בין מנעולים המיוצרים באיטליה או ספרד למנעולים המיוצרים בסין. היתרון המרכזי של מנעול כספת הוא בהיותו מעניק ביטחון מוגבר הן לבית והן לבית העסק. חשוב שהמנעול יהיה של חברה מוכרת. אנו ממליצים לכם להתייעץ עם בעל מקצוע ולא לקנות כל מנעול שמציעים לכם ,שכן מדובר באביזר בטיחות. 

מנעול כספת למי זה מתאים?

האמת היא שכל אחד יכול להתקין מנעול כספת נוסף. זה יכול להתאים לאנשים בבתים פרטיים או וילות, לבעלי דירות ולאנשים שנכנסים לבית חדש ורוצים להיות בטוחים שרק להם יש מפתח למנעול הספציפי הזה. מנעול כספת מתאים גם בכדי לשפר את המיגון של שערים ואף ניתן לשלב אותו במערכת נעילה קיימת עם צילינדרים. 

היתרונות של מנעולן כספת

יש כמה יתרונות מרכזיים להתקנת מנעול כספת. היתרון הראשון הוא בכך שגנבים ופורצים נרתעים מלפרוץ לבתים או דירות שיש בדלת שלהם מנעול כזה, שכן תהליך הפריצה מסתבך ומתארך עד מאוד. במקום לפרוץ מנגנון אחד, יהיה עליו לפרוץ שניים. בנוסף, למנעול כספת יש מנגנון נעילה עם 3 בריחים הנכנסים ישירות לתוך משקוף הדלת. מבחינת העלות של המנעול, העומדת על כמה מאות שקלים כולל ההתקנה, אין ספק שמדובר בהשקעה זעומה ביחס ליתרונות הרבים שמנעול זה מביא איתו. 

מנעול כספת מחיר כמה זה באמת אמור לעלות?

הממוצע למחיר מנעול כספת כולל החלפה שלו נע בין 350-470 שקלים. כמובן שהמחיר תלוי בסוג המנעול. חשוב לזכור שכדי להתקין את מנעול הכספת בדלת הפלדה שלכם, המנעולן חייב לקדוח חור ולהחדיר את המנעול לתוך גוף הדלת. תהליך ההתקנה לוקח בין 1-3 שעות. 
מעוניינים בהתקנת מנעול כספת? רוצים לשפר את רמת הביטחון אצלכם בבית ולהפחית משמעותית את הסיכוי לפריצה? רוצים להנות ממחיר מצוין, שירות מעולה ומקצועי ללא פשרות? המומחים של מנעולן אקספרס ישמחו לסייע לכם בכל שאלה ולזמן עבורכם מנעולן מקצועי שיגיע לביתכם במהירות.