מובילים מקצועיים ידעו להעביר את כל תכולת דירתכם ללא פגע

תוכן עניינים

לא אחת קורה שמוצרים שונים או אף רהיטים גדולים נפגעים, נשרטים או נשברים בעת ההובלה. בחירה נכונה במובילים בגדרה תאפשר לכם להיות סמוכים ובטוחים שכלל תכולת הדירה שלכם תגיע בשלום לדירה הבאה אליה אתם עוברים. מעבר לכך, מובילים מקצועיים מעניקים ביטוח על כל תכולת הדירה שלכם עד לסכומים משתנים שעל פי רוב גבוהים משמעותית מרהיטי דירה ממוצעת. כלומר, גם אם חלה תקלה שגרמה לפגיעה כלשהי במוצרים שלכם, מובלים מקצועיים אשר מצויידים בביטוח עבור כלל המוצרים ידעו לשלם לכם את שווי הפגיעה. לכן, לפני שאתם בוחרים את המוביל שלכם, חשוב לוודא כי הוא אכן מקצועי ובעל ניסיון רב שנים בתחום.

הבטיחו את הגעתם של כלל המוצרים שלכם בשלום

בשל העובדה הפשוטה כי תחום זה נחשב לתחום פרוץ במיוחד בו כל אחד עם רכב גדול יכול להציג את עצמו כמוביל מקצועי, כיום יש לא מעט אנשים שמנסים להשלים הכנסה בעזרת כלי הרכב הגדול שלהם. אנשים אלה על פי רוב מצטיידים בכמה גברים חסונים שאף הם אינם מקצועיים מה שעלול לגרור לא מעט תקלות ובעיות בעת ההובלה. בניגוד למקובל לחשוב, מובילים חייבים להיות מקצועיים על מנת להצליח להוביל את כל תכולת הדירה שלכם ללא פגע. שירותי הובלת דירות על ידי אנשי מקצוע כוללים שירותי עיטוף מקצועי של כל הרהיטים השבירים או הרגישים שלכם. עיטוף זה נועד במטרה להבטיח שכל הרהיטים יגיעו בשלמותם לדירה הבאה. מובילים בגדרה שאינם מקצועיים כלל לא יכירו את שירותי העטיפה המקצועית או שלא ידעו לעטוף בצורה נכון את פרטי הריהוט הנצרכים לכך.

עטיפה מקצועית לפרטי הריהוט השבירים או הרגישים ביותר

כמו כן מובילים מקצועיים בגרה ידעו להעניק לכם שירותי פירוק והרכבה של פרטי הריהוט הגדולים ביותר שלא עובדים דרך דלת הכניסה או בחדר המדרגות הצר. אנשי מקצוע אשר עוסקים לא מעט שנים בתחום הובלות בגדרה ידעו להגיע מצויידים עם כל הציוד הנדרש לשם פירוקים והרכבות. לעומת זאת מובילים חובבנים שמנסים להשלים הכנסה בלבד לא ידעו לפרק את כל פרטי הריהוט שלכם ובמקרים החמורים יותר, הם יצליחו לפרק אך לא יצליחו להרכיב חזרה בדירתכם החדשה. אנשים רבים שבחרו באופן שרירותי את המובילים שלהם ללא בדיקה מעמיקה נאלצו להזמין צוות מובילים נוסף שיובילו את פרטי הריהוט הגדולים ביותר המצריכים שירותי פירוק והרכבה.

שירותי פירוק והרכבה כפי הצורך

על מנת להימנע מכך, חשוב לערוך מעין סקר שוק קצר ולבחור את המוביל שלכם בכובד ראש. שירותי הובלות מיכאל ובוריס יבטיחו לכם הן את הביטוח עבור המוצרים שלכם, הן את שירותי העיטוף המקצועי והן את שירותי הפירוק וההרכבה. מיכאל ובוריס עוסקים שנים ארוכות בתחום זה ורמתם המקצועית.תאפשר לכם ליהנות מהובלה מוצלחת ומהירה במיוחד.