מה חשוב לבדוק לפני התקנת גדר בבית?

תוכן עניינים

גדר ביתית משמשת אותנו לארבעה צרכים עיקריים: להגן עלינו ועל המבנה מפני כניסה של אנשים זרים, לתחם את המבנה והשטח שעומדים לרשותנו, לשמור על הפרטיות שלנו מפני אנשים סקרניים, ולספק עוד אלמנט שיכול לעצב את חזות המבנה.

כשאנחנו ניגשים לבחור גדר ביתית, יש לנו אפשרות לבחור בין חומרים שונים של גדרות וכן יש לנו אפשרות להחליט, האם להתקין את הגדר בעצמנו או שמא להזמין איש מקצוע לשם כך. אם יש לנו ידיים טובות וזמן חופשי, אין שום סיבה שלא נבחר באופציה הראשונה. היא יכולה לחסוך לנו מעט כסף, לספק לנו הנאה בתהליך וסיפוק גדול בסופו.

לשם כך, אנחנו יכולים למצוא גדרות אלומיניום להרכבה עצמית אשר יכולות להתאים לכל מבנה ולכל חצר או גינה. בטרם נבחר גדר כזו או אחרת להתקנה, עלינו לבחון מספר דברים שיכולים להשפיע הן על הבחירה והן על האופן בו נוכל להפיק תועלת מהגדר, אחרי שנתקין אותה.

לפני שנסביר מה צריך לבדוק לפני שמחפשים ורוכשים גדרות אלומיניום להרכבה עצמית, חשוב לזכור, הגדר אמורה להחזיק מעמד זמן רב, בכל תנאי מזג אוויר ובכל מצב. לא מדובר על פריט שאנחנו אמורים להחליף אותו לעיתים תכופות. לכן, עלינו לאפיין בצורה מדויקת את הצרכים שלנו, את תנאי השטח, ולבחון היטב את המפרט של הגדר. כך נוכל לבחור מוצר איכותי, חזק, שישרת אותנו זמן רב.

 

נקודות שצריך לבדוק לפני שמתקינים גדר

הנקודה העיקרית שצריך לבדוק היא מה האורך והגובה הנדרשים. האורך נקבע על פי השטח, הגובה לעומת זאת, נקבע על פי הצורך והרצון שלנו. הגדר צריכה להיות מספיק גבוהה בשביל למנוע מזרים אפשרות לעבור אותה, מנגד, לא נרצה שהיא תמנע מאיתנו אפשרות לראות מהבית מה מתרחש בחוץ.

נקודה אחרת שאנחנו צריכים לבדוק היא איך בדיוק מתקינים אותה, לכמה עמודי תמיכה היא זקוקה, לכמה שטח היא נדרשת בשביל שנוכל להתקין אותה באופן אופטימאלי. חשוב גם לבדוק האם ניתן לפרק אותה אחרי התקנה ובאיזה אופן ניתן לעשות זאת.

חשוב שנבדוק איך אפשר לתחזק את הגדר, מה זה דורש מאיתנו והאם ניתן לבצע בה שינויים אחרי שמתקינים אותה. זה נכון בפרט אם אנחנו רוצים לשנות אלמנטים של עיצוב או אלמנטים של אבטחה.

נקודה אחרונה שצריך להתייחס היא, איזה שינויים עלינו לבצע בשטח בשביל שנוכל להתקין אותה. מוטב לעשות זאת כמובן לפני שמתחילים בתהליך ההתקנה, בשביל שנוכל להתחיל את תהליך העבודה בצורה מסודרת ולסיים אותו בזמן.

לפני שאנחנו רוכשים את הגדר ומתקינים אותה, עלינו לוודא שהיא מספיק עמידה וחזקה, ויכולה לשרת אותנו לאורך זמן, מבלי שהיא תושפע מתנאי מזג אוויר. אם הגדר איננה עמידה או חזקה מספיק, אזי שכל חורף נצטרך להתמודד עם ההשלכות.