חמישה פריטים לשדרוג נראות האמבטיה

תוכן עניינים

חדר האמבטיה מקבל בשנים האחרונות זרקור בכל הנוגע לעיצוב ובצדק. כולנו רוצים ליהנות מהיום יום שלנו ורוצים לגור בבית שכיף לנו להיות ולבלות בו. חדר האמבטיה הוא ללא כל ספק מקום שמאפשר לא רק להתנקות בו אלא פשוט ליהנות. שדרוג החדר יכול להפוך אותו להרבה יותר מהנה והוא יכול להתבצע עם מספר פריטים שישנו את המראה לחלוטין.

 

מראה מתאימה

המראה באמבטיה צריכה להיות רחבה, לאפשר לנו לראות את התמונה המלאה ולהיות גם קלה לניקוי. היום אפשר למצוא שפע של מראות כשכל אחת ייחודית, חלק עם קווים נקיים וחלק עם מסגרת עבה בעלת נוכחות חזקה. היום אפשר למצוא גם מראות אשר בתוכן משולבת תאורה ואפילו מנגנון להסרת האדים כך שכבר כשיוצאים מהמקלחת אפשר להסתכל עליהן בלי לנקות אותן בכל פעם. אין כל ספק, בחירה במראה יכולה להשפיע על המרחב כולו ולאפשר לנו להסתכל על עצמנו ולהתארגן בנינוחות.

 

מתקני סבון ונוספים

כשאנחנו חושבים על פריטים לשדרוג האמבטיה אנחנו צריכים לחשוב על פרקטיות ועל אסתטיקה. לשמחתנו, היום ישנם שלל פריטים שמאפשרים להשיג את שתי המטרות בלי להתפשר על שום דבר. ישנם שלל מתקנים שהופכים את החיים שלנו להרבה יותר נוחים כולל מתקנים לסבון, ערכה למתקני צחצוח שיניים, מדפים לאמבטיה שיכולים להיות בתוך חלל האמבטיה, ליד המראה, מעל לאסלה ועוד. כל אלה יכולים לשנות את ההתנהלות היום יומית ולהפוך אותה לקלה יותר ובנוסף, לגרום לנו לחייך בכל פעם שאנחנו נכנסים לחדר תודות לסדר שבו.

 

פתרונות אחסון שונים

כמו כל חדר בבית גם חדר האמבטיה צריך להיות גם פרטי. החדר שמתאפיין כקטן בדרך כלל מכיל בדרך כלל לא מעט פריטים ואלו עלולים ליצור עומס שמקשה להתנהל בחדר (ומקשה על הניקיון שלו). ישנם כל מיני פתרונות אחסון אופנתיים אשר יכולים לנקות את העומס וליצור תחושה של חלל גדול יותר ובעיקר יוקרתי. מדפים לאמבטיה יכולים להיות יעילים מאד ולצידם ישנן סלסלות מסוגננות, ארונות ייחודיים ופתרונות לסידור בתוך הארון שנמצא מתחת לכיור. כל אלה יכולים להסתיר את הבלגן, עוזרים לארגן את החדר ומכניסים אלגנטיות לחדר האמבטיה.

 

תאורה

התאורה באמבטיה נוטה לא פעם להיות חלשה מאד אבל חדר מואר ייראה תמיד מרשים יותר לעומת זה החשוך. אפשר להוסיף גופי תאורה שונים כולל תאורה שקועה או להפך, בולטת וזאת בהתאם לגודל שלה חלל. לא חובה להוסיף עוד שקעים (אלא אם נכנסים לתהליך שיפוץ ואז כדאי לחשוב על כך) אלא למצוא פתרונות בתוך מה שכבר קיים כולל תאורה במראה, מספר גופי תאורה המחוברים יחדיו ותאורת לד.

 

מגבות ופריטים ״קטנים״

המגבות התלויות באמבטיה יכולות לשנות לחלוטין את האווירה. מגבות בעלות מרקם נעים, נקיות וחדשות מוסיפות לאווירה. כמובן, הכי כיף להתעטף במגבת גדולה ומחבקת אך גם המגבות המשמשות לשטיפת ידיים צריכות להיות נעימות למגע ולהיראות נקיות כל הזמן.