המהפכה הדיגיטלית השניה בעקבות הקורונה

תוכן עניינים

השנה וחצי האחרונות גרמו לכולנו להתמודד עם אתגרים לא פשוטים ובלתי צפויים. אם חלקנו הצלחנו איכשהו להרים את הראש מעל המים למרות משבר הקורונה, היום, אחרי הגל השני, השלישי ושוב העליה בתחלואה, כמעט כל בעל עסק מבין כי הפוטנציאל להמשכיות קיים איך לא? בדיגיטל. עסק דיגיטלי כמו חנות למשל הוא עסק שחי ונושם לא משנה מה קורה. הוא אולי עסק שחווה עליות וירידות כמו כל עסק, אבל הוא נשאר קיים בכל מקום, בכל שעה והוא לא נסגר, גם לא בקורונה, להיפך, אלו הן רק תקופות של צמיחה עבור עסקים כאלה.

 

הקמת חנות וירטאולית לעסקים פיזיים

זה ממש לא משנה במה אתם עוסקים, אילו שירותים אתם מציעים ללקוחות שלכם ומה אתם מוכרים, גם אתם יכולים לפתוח חנות וירטואלית עבור העסק הפיזי שלכם. פתיחת חנות תאפשר לכם להגיע לקהלי יעד במגוון של אזורים ומקומות, לעודד חשיפה, לשווק את העסק שלכם בדיגיטל ובטווח הארוך גם לייצר הכנסות. כמובן שכדי לעשות את זה אתם צריכים לפנות לחברה או איש מקצוע המתמחה בהקמת חנויות אי קומרס שיוכל גם להקים עבורכם את החנות וגם בשלב מאוחר יותר, לקדם אותה. הסיבה שכדאי לכם לפנות לאיש מקצוע היא משום שמדובר בתחום מורכב הדורש המון ידע וניסיון. תחום שכל הזמן משתנה והדרך שתתחזקו את החנות שלכם, תתפעלו אותה ותקדמו אותה, היא זו שתשפיע על רמת ההכנסות שלכם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

 

מייעלים את הזמן לטובתכם: זום במקום פגישות

חשבתם אולי פעם כמה זמן אתם משקיעים בקיום פגישות בתוך המשרד ומחוצה לו? חשבתם פעם כמה זמן אתם יכולים לחסוך? המון זמן! במקום להוציא את הרכב, לצאת למשרד, לעמוד בפקקים, לחפש חניה, את כל זה אתם יכולים לגמרי לחסוך אם רק תלמדו לנצל את הדברים הטובים שהקורונה הביאה איתה ולעבור לפגישות בזום. מדובר בתוכנה או אפליקציה שאפשר להוריד לכל מחשב, טאבלט או סמרטפון ולקיים פגישות עם כמות גדולה של אנשים בזמן אמת. כל מה שאתם צריכים זה לפתוח יוזר ואינטרנט מהיר. הזום חוסך זמן יקר ומאפשר לייעל תהליכים בעסק שלכם לא משנה באיזו מקום אתם נמצאים.

 

חתימה דיגיטלית על מסמכים והקמת טפסים דיגיטליים

שימוש בטפסים מקוונים היווה לפני מספר שנים פריצת דרך, עוד הרבה לפני שהקורונה הגיעה. במקום לרכוש קבלות ומסמכים, יש לכם הכל אונליין תחת קורת גג אחת. דרך תוכנה להקמת טפסים דיגיטליים תוכלו לחתום על כל מסמך עם חתימה דיגיטלית מקורית שלכם, להוציא קבלות, חשבוניות, להגיש ללקוחות שלכם בצורה מסודרת ומקצועית הצעות מחיר, להנפיק דוחות כמו למשל דוח רווח והפסד, דוח הכנסות, דוח הוצאות, תקבולים ועוד.