הכי טרי או הכי טבעי? 2 מותגי מזון כלבים ששווה להכיר

תוכן עניינים

אם גם אתם כמו בעלי כלבים אחרים, שואפים לתת לחברים הפרוותיים שלכם את הטוב ביותר תמיד, אתם בטח מחפשים תמיד אחר סוגי המזון המובילים והטובים ביותר בשוק. בעבר לא הייתה ממש תחרות ומי שחיפש מזון לכלבים צריך היה לבחור בין שלושה מותגים לכל היותר שבלשון המעטה לא היו מוצרים טובים ממש. היום התמונה שונה לחלוטין ואפשר לבחור מבין עשרות מותגים, החל מסוגי מזון בסיסיים ועד למזון בדרגת אולטרה פרימיום. אז כדי שלא תמשיכו להתלבט ולשבור את הראש, אנחנו רוצים להכיר לכם כאן שני מותגים שהם בלי ספק מותגים מובילים ששמים דגש על טריות המזון ועל מקורות טבעיים. מומלץ לנסות.

הכי טרי שיש – מותג המזון N&D

מי שמתעניין בתזונה נכונה ודאי יודע שבהחלט לא מומלץ לצרוך מזון מעובד. תהליכי העיבוד למעשה מנטרלים את כל הרכיבים החיוניים בסוגי מזון שונים והחומרים המשמרים הם בהחלט מזיקים ולא מומלצים לצריכה, בוודאי לא על בסיס קבוע. זה נכון לגבי בני האדם וגם לגבי הכלבים שלנו ומהנדסי המזון של מותג N&D בהחלט השכילו להבין את זה. סוגי המזון השונים מכילים אך ורק רכיבים טריים, החל מבשר מסוגים שונים (כבש, בשר, אווז ועוד), דגנים וקטניות איכותיים בלבד (שיבולת שועל, כוסמין ועוד) ומקורות נפלאים לסיבים תזונתיים כמו דלעת, קינואה, פירות שונים ועוד. המזון אגב הוא בעל אינדקס גליקמי נמוך במיוחד, מה שאומר שהוא מצוין לשמירה על המשקל ומניעת סוכרת אצל כלבים. לבסוף, מבחני טעימה מראים באופן עקבי כי סוג המזון הזה חביב במיוחד על מרבית הכלבים.

לאכול כמו בטבע – מותג המזון NOW

המותג הזה דומה מאד מבחינה רעיונית למותג N&D וגם כאן הרכיבים הם טריים תמיד, רק שהוא שם דגש בנוסף על מקורות מזון טבעיים בלבד. now אוכל לכלבים מיוצר מפורמולות העמוסות במקורות טבעיים לרכיבים מצוינים כמו אומגה 3 ו-6, דגים טריים שהם מקור מצוין לחלבון ולויטמינים ונוגדי חימצון שמסייעים לחזק את מערכת החיסון. כמו כן, הדגש של מהנדסי המזון הוא התאמה של תזונה טבעית ככל הניתן תוך ניסיון לחקות עד כמה שאפשר את התזונה של כלבים בטבע, ועל כן הם מציעים מגוון רחב של סוגי מזון בהתאמה לכלבים מסוגים שונים ובשלבי חיים שונים. כך למשל תוכלו לרכוש מזון ייחודי לגורים בגדלים שונים, מזון לכלבים זעירים, מזון רפואי המסייע לטפל בבעיות שונות ומזון היפואלרגני.

שימו לב – מדובר מן הסתם במזון מעט יקר יותר מפני שהוא באמת איכותי וטוב יותר, אבל מדובר בלי ספק בהשקעה לטווח הארוך ודרך מצוינת לשמור על הבריאות של הכלבים שלכם.