הדברת פשפשים בבית שלכם

תוכן עניינים

כיצד להיפטר מפשפש המיטה בבית?

מחקר חדש מראה כי קשה מאוד להרוג את פשפשי המיטה. כך נפטרים מהם – או מונעים מהם לעבור עוד שלב בחייהם בביתכם.

כיצד להיפטר מפשפשי המיטה בביתך?

אנו מתמחים בהדברת פשפשים בבית שלכם באמצעות ריסוס על פשפשים.

אנשים לעיתים קרובות מתקשים להיפטר מבתיהם ממזיקים קשים, הידועים כגורמים לנקודות אדומות מגרדות.

במה אנחנו משתמשים בריסוס על פשפשים?

בעוד שרוב פשפשי המיטה נמחקו על ידי הכימיקלים, שלוש קבוצות המשיכו לשגשג לאחר שטופלו בכלורפנפיר, וחמש קבוצות עדיין בעטו לאחר שטופלו בבפנטרין. המשמעות היא שלמרות שחלק מהפשפשים יגיבו לכימיקלים אלה, אחרים לא – וסביר להניח שיותר ויותר באגים יהפכו עמידים לאורך זמן.

מניעה וערנות הם המפתח למניעת בעיית פשפש המיטה.

 הרבה יותר קל לשלוט בהם אם הם רק הגיעו אל מיטתכם. ולא אם הם כבר שורצים שם זמן רב. וון שהם ניזונים מבני אדם בזמן שהם ישנים, הם נמצאים בדרך כלל במיטות. אם אתה חושד בנגיעות, או אם אתה גר בבניין דירות עם בעיה של פשפש המיטה, בדוק באופן קבוע את סדיני המיטה, המזרן (כולל מתחתם) ותפרי קפיצים.

איך מזהים?

הם שטוחים ועגולים, עם גופים אדומים או חומים, בגודל של זרעי תפוח בערך.

כיצד לטפל בהדבקה של פשפש המיטה?

גייס עזרה מקצועית – מדביר איכותי בעל המלצות, ידע וניסיון רב שנים. לא כל פשפשי המיטה מגיבים באותה צורה לקוטלי חרקים, כך שאם יש לך בעיה שאינך יכול לשלוט בה לבדך, עדיף לפנות למומחה. הצעד הראשון הוא החשוב ביותר- הזמן חברת הדברה. אנו מתמחים בהדברת פשפשים בבית שלכם באמצעות ריסוס על פשפשים.

זוהי בעיה חמורה במיוחד ואין להקל בה ראש. הדברת פשפשים בבית שלכם היא משימה אפשרית בהחלט.

אסטרטגיה יעילה לבקרת פשפשי מיטה חייבת להתחיל בבדיקה.

 איש מקצוע בעל יכולת הדברה מאומנת גבוהה, כמו הטכנאי המקומי של אורקין קנדה, יתחיל בבדיקה יסודית של כל המקומות הידועים והחשודים בהם פשפש המיטה עשוי להסתתר. פשפשי מיטה אינם מזיקים הניתנים לשליטה יעילה באמצעים עשה זאת בעצמך. אם יתגלה פשפש המיטה איש ההדברה שלך יפתח איתך אסטרטגיית טיפול ובקרה מותאמת אישית שתלויה בגודל ההדבקה.

מדוע אתה זקוק לתכנית של בקרת פשפש המיטה של ​​חברת הדברה מנוסה?

תצפיות ונגיעות של פשפש המיטה יכולות לעלות לכם בשקט הנפשי והרוגע שלכם, בשעות השינה שלכם ובמראה עור הפנים שלכם. התלונות העולות על אורחים לא רצויים אלה מובילות לפרצופים אדומים בשולחנות שישי ולעלייה במספר שיחות העזרה לרופאים. למרות שהם אינם מהווים איום בריאותי, פשפש המיטה, החי מדם אנושי, יכול לנגוס בנגיחה מתוך המוניטין שלך בעבודה ובין החברים והמשפחה שלך. טפל בבעיה בהקדם האפשרי.