בלקון מרפסות מובילה מהפכה בבניית מרפסות פלדה

תוכן עניינים

בעבר הלא כל כך רחוק בתי מגורים משותפים רבים היו נבנים ללא מרפסת שמש וכתוצאה מכך אנו רואים בשנים האחרונות התעוררות של השוק הזה היות ובעלי דירות חולמים להוסיף מרפסת שמש לדירה הקיימת שלהם. הוספת מרפסת שמש לדירה משדרגת את הנכס לכל הדעות כאשר קודם כל בהיבט הכספי מדובר על השבחת הנכס בצורה מהותית אך בעיקר בהיבט של סגנון החיים שלנו היות ואנו מאפשרים לדיירים מקום ישיבה נוסף מחוץ לבית, באוויר הפתוח שללא ספק משדרג את איכות החיים של בני הבית. חברת בלקון מרפסות מבינה את הצורך שלכם הלקוחות בשדרוג הבית אך מעבר לכך, מבינה את הצורך שלכם בתהליך שיפוץ מהיר ויעיל ולשם כך פיתחה מנגנון שלם על מנת לעזור לכם לבצע את התהליך של הוספת מרפסת במהירות אך מעבר לכך ביעילות ובבטיחות. על המהפכה בבניית מרפסות פלדה בפוסט הבא. 

הליך קבלת ההיתר

חברת בלקון שמה לעצמה למטרה לחסוך עלויות עבור הלקוחות שלה בתהליך הקמת המרפסת. השלב הראשון הוא בדיקת היתכנות וקבלת היתר בניה למרפסת. גם כאן חברת בלקון חוסכת לכם כשלושים אחוז מעלות תהליך הגשת הבקשה להיתר בניה לאור קשרי מסחר רבים וטובים עם משרדי אדריכלים אשר מתמחים בתחום. 

שלב בניית המרפסת

מעבר לכך שחברת בלקון שמה לעצמה בתור מטרה עליונה חסכון בעלויות השיפוץ והקמת המרפסת, המומחים שלנו יסייעו לכם לסיים את השיפוץ במהירות האפשרית. תהליך של הוספת מרפסת עלול לקחת כשנה אך בשיטת הבנייה בה עובדת חברת בלקון והיא שיטת הבנייה היבשה בה המרפסת מגיעה כבר מוכנה וכל שנשאר לנו למעשה הוא לחבר ולעגן אותה לבניין. היתרון של שיטה זו הוא קודם כל משך הזמן הקצר בו ניתן לסיים את תהליך הרכבת המרפסת, תוך פרק זמן של מספר שבועות מתחילת העבודה, אך בנוסף זוהי שיטה בה אין שימוש בבטון ואין כלל קידוחים של יסודות לתוך הקרקע ולכן שיטה הבנייה הזו פחות מלכלכת ותשאיר את הבניין והגינה נקיים לגמרי מנזקים. בנוסף מרפסת מפלדה שוקלת הרבה פחות ממרפסת מבטון ולכן בריאה יותר בטווח הארוך לשלד של הבניין שצריך לשאת בפחות נטל משקל. 

ליווי מקצועי

על מנת להתחיל את התהליך מומלץ ליצור קשר עם המומחים של חברת בלקון שיעשו עבורכם את תהליך הבדיקה והגשת הבקשה. חשוב לציין כי חברת בלקון תעזור לכם בכל הקשור לליווי מקצועי שיש לעשות בכל שלבי התהליך עד סיום הקמת המרפסות וכמובן גם תעניק לכם אחריות של שבע שנים על איטום המרפסת בהתאם לתו התקן של משרד השיכון והבינוי.
לפרטים נוספים על קיצור תהליכים בבניית מרפסת, צרו איתנו קשר ונשמח לחזור אליכם במהירות עם מענה מלא על כל השאלות.