תכנון מערכות ישיבה – טיפים לעיצוב סלונים נפלאים

תוכן עניינים

בין אם אתם מחליפים את מערכת הישיבה הישנה ובין אם אתם מעצבים לראשונה את הבית החדש, חשוב לכם לעשות את זה נכון. אתם רוצים ליהנות מאיכות ומסטנדרטים גבוהים מאוד, מעיצוב נפלא והדגם שנראה כאילו נתפר במיוחד עבורכם, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות את זה נכון.

 

מערכות ישיבה המותאמות למספר האנשים

בדירה הקטנה שבה מתגורר זוג צעיר שמארח לעיתים רחוקות למדי, ספה יחידה יכולה בהחלט לעשות את העבודה. אלא שככל שהצרכים שלכם קצת יותר מורכבים, גם הדרישות שלכם ממערכת הישיבה משתנות. ישנם סלונים ומערכות ישיבה שהותאמו במיוחד לדירות הבוטיק הקטנות, ולצידם תמצאו שפע של מערכות ישיבה גדולות ומרווחות יותר, שיתאימו ל-5 אנשים ואף יותר. כך ניתן לבחור בין ספה גדולה ושתי כורסאות בודדות, שתי ספות גדולות יחסית או ספה אחת בלבד, שתהיה גדולה ומרווחת מאוד, ורצוי גם פינתית. כל החלופות הללו ישרתו אתכם היטב, גם כשאתם לבד בבית – וגם כשאתם מארחים חברים.

 

סלונים המותאמים לאופיים של דיירי הבית

כשאתם בוחרים מערכות ישיבה מפנקות לסלון, כדאי לבחון את צרכיהם ומאפייניהם של הדיירים המרכזיים בבית. כך, בבתים עם פעוטות עם חיות מחמד רצוי לבחור בסלונים המותאמים אליהם, כדי להבטיח ניקיון מהיר ויעיל של מערכת הישיבה, וכדי להימנע משריטות ונזקים שיישארו לאורך זמן. אם כן, כשאתם משווים בין מערכות ישיבות שונות שימו לב לסוג החומר (בד או עור) ולשאלה האם קל יהיה לנקות אותו. בדקו גם את נוחות השימוש בכריות הספה, וודאו כי הן נשלפות וניתנות לכיבוס. בנוסף, הבחירה בספה עם רגליים גבוהות יחסית היא בחירה פונקציונלית ונוחה מאוד, משום שהיא תאפשר לכם לנקות בקלות וגם לשלוף צעצועים שנעלמו.

 

סלונים נפתחים – למי זה מתאים?

בבתים רבים אפשר למצוא היום מערכות ישיבה נפתחות, המאפשרות לינה נוחה יותר, למשל במקרה שבו האורחים בוחרים לבלות אצלכם את הלילה. האפשרות הזו בהחלט יכולה להתאים גם לכם, בהנחה שאתם מארחים לעתים קרובות, וכן בהנחה שאכן יהיה לכם צורך בספה מהסוג הזה. לא פעם ניתן לוותר על השדרוג ולבחור ספה נפתחת שתתאים לחדר האורחים או לאחד מחדרי השינה האחרים, כך שהסלון שלכם ימשיך לתפקד כפינת אירוח נעימה ומפנקת, והרבה יותר מסודרת. אז איזה פתרון יתאים לכם יותר?

 

מערכות ישיבה עם שזלונג – בחירה מדויקת

השזלונג הוא היום כוכב של ממש, ולגמרי בצדק, אבל לפני שאתם בוחרים ספה פינתית מהסוג הזה כדאי לזכור שישנם סוגים שונים שיכולים להתאים למגוון רחב של צרכים. אם אתם לא לגמרי בטוחים איפה תעדיפו להציב את השזלונג, הרי שניתן לבחור בספה עם שזלונג מתחלף. מנגד, שזלונג קבוע יישאר במקומו בלי לאפשר לכם גמישות, והוא אידאלי למי שמעצב את הסלון ויודע שיישאר בבית לאורך שנים. בנוסף, שימו לב גם לגודל השזלונג – אורך של שני מטרים יהיה נוח לשכיבה, אך ספה קצרה יותר תתאים לכך פחות.

 

בוחרים סלונים בלי להתפשר

הטיפים שהוזכרו כאן יעזרו לכם להגדיר בדיוק מה נכון עבורכם, ולקבל את ההחלטה האידאלית לעיצוב הסלון שלכם. בין אם תעדיפו מערכת ישיבה גדולה או ספה קטנה, שזלונג או שתי ספות נפרדות, אין ספק שפרושות בפניכם שפע של אפשרויות נפלאות. כל שנותר לכם לעשות הוא לבחון שלל סלונים ומערכות ישיבה מעוצבות, ולהביא הביתה את הקסם ואת הנוחות של הספה המושלמת, זו שעונה על הצרכים שלכם במדויק – בלי להתפשר על אף פרט בדרך.

 

 

 

PEXELS