עבודת ניקיון: כמה זה יעלה לכם?

תוכן עניינים

מזמינים חברת ניקיון? במאמר הבא ננסה לעשות לכם קצת סדר בבלגן ולעזור לכם לקבל איזה שהוא מושג לגבי המחיר שאתם הולכים לשלם. מוכנים? יוצאים לדרך.

סוג הנכס והגודל שלו

אחד הפרמטרים החשובים ביותר לתמחור עבודת ניקיון הוא סוג הנכס והגודל שלו. אז אם נתייחס לסוג הנכס, במידה ויש לכם בית פרטי בשטח גדול הכולל כמה מפלסים, מדרגות וחצר, אתם ודאי תשלמו יותר כסף עבור העבודה.

אנט מציינים במכוון את הפרמטר של גודל הנכס ונמנעים מלהתייחס לכמות החדרים בבית, מפני שזה יכול להיות קצת טריקי. אז כן, כבר יצא לנו לראות בעיניים דירות 4 חדרים המתפרסים על שטח של 70 מטר רבוע, וההיפך. כבר יצא לנו לראות דירות שני חדרים בשטח של 80 מ"ר.

לכן, כשנציג החברה מתמחר את עבודת הניקיון הוא מתייחס לשטח הנכס, כמה מטרים רבועים הנכס מכיל בפועל, אותם המטרים שצוות הניקיון יצטרך בסופו של דבר לנקות.

סוג הניקיון

תמחור העבודה מושפע באופן ישיר מסוג העבודה, כאשר הצעת המחיר הבסיסית תתייחס לעבודת ניקיון נטו בדירה. במידה ותרצו לשלב עבודות נוספות כמו פוליש וקס, פוליש קריסטל או ליטוש אבן, תצטרכו לשלם על כף בנוסף.

כמובן שיש הבדל גדול מאד בתמחור לפי סוג הניקיון. לדוגמא, במידה ואתם צריכים ניקיון לבית שעבר שיפוץ, ודאי תשלמו יותר ביחס לניקיון סטנדרטי. למה? מכיוון שצוות הניקיון יצטרך להתמודד את לכלוך קשה כמו כתמי צבע על הרצפה, רובה, פסולת שיפוץ קשה ועוד.

מצב הדירה

אחת השאלות הראשונות שנציג חברת הניקיון ישאל אתכם בשיחת הטלפון, היא האם הדירה כבר מאוכלסת או לא. אז כן, עובדי ניקיון לא ממש אוהבים לעבוד בשינוע תכולה שמפריעה להם לעבוד.

לכן, סביר להניח שאתם תצטרכו לשלם יותר על ניקיון יסודי של דירה מאוכלסת שכל הציוד שלכם כבר נמצא בה, מאשר דירה ריקה לחלוטין.

אז איך לא נופלים בפח?

אחת התלונות הנפוצות ביותר בקרב לקוחות היא שהמחיר כל הזמן קופץ בדירה, שסגרו איתם משהו אחד ועשו משהו אחר. לכן, לפני שאתם ממהרים להזמין את חברת הניקיון סגרו את כל הדברים מראש. דרשו מנציג החברה להגיע אליכם הביתה ולבחון את מורכבות העבודה מקרוב.

דרשו הצעת מחיר מפורטת שכוללת את כל המרכיבים של העבודה ולא פחות חשוב, התייחסות למרכיבים שהיא אינה כוללת. אתם בתור לקוחות צריכים לדעת למשל שניקיון דירה לא כולל פוליש ואם זה לא יצוין על גבי הצעת המחיר, סביר להניח שזה יהיה הפתח הראשון למחלוקת בניכם.

כנסו לגוגל וכתבו מחירון ניקיון בתים על מנת לקבל מושג וחצי מושג על המחירים המקובלים בשוק. כך, תוכלו להגיע מוכנים לשיחה עם נציג החברה ולהתמקח במידה ואתם מזהים פערים חסרי היגיון.

לפרטים נוספים: https://www.april-clean.co.il/