לפני שבוחרים זר כלה בירושלים – 3 נקודות למחשבה

תוכן עניינים

בין אם את נמצאת בראשית תהליך התכנון ובין האירוע שלך יוצא לרגע ממש בעוד רגע, בחירת זר הכלה היא אחת הבחירות החשובות שעומדות על הפרק. זאת משום שהזר צפוי להופיע ברבות מתמונות החתונה שלך, והוא גם יהיה שם במהלך החופה. אז רגע לפני שאת מקבלת את ההחלטה ובוחרת זר כלה בירושלים, יש כמה נקודות חשובות שכדאי לקחת בחשבון. והכי חשוב, שיהיה במזל.

זר כלה בירושלים – בוחרים רק בסוף

גם אם בחרת את שמלת הכלה שלך ואת יודעת (פחות או יותר) איך ייראה האירוע שלך, את הבחירה בזר המושלם ראוי להשאיר לשלב מתקדם יותר בהכנות. זאת משום שהזר אמור להתאים לקונספט של האירוע, ולא רק לשמלה. כך ניתן לבחור זר כלה בירושלים שיתאים לסידורי הפרחים ולצבעים שבחרת, לקונספט הכללי (חתונה יוקרתית או אירוע בטבע) וכמובן לסגנון הלבוש של החתן והכלה. הבחירה בסוג הזר ובפרחים היא כל כולה שלך, אבל ההתמקדות גם בפרטים האחרים באירוע והמחשבה על הזר כחלק מהפאזל הגדול והמורכב, היא זו שתבטיח בחירה מנצחת ושפה עיצובית אחידה לכל אורך האירוע.

זר כלה בירושלים – איכות וטריות

באירוע שבו המון פרטים גדולים וקטנים, עם תקציב שנדמה שאין לו תקרה והוצאות שנערמות בקצב מסחרר, לעתים נדמה שעל זר הפרחים אפשר בכל זאת קצת לחסוך. אלא שדווקא במקרה הזה האיכות היא הנושא החשוב ביותר. הרי זר הפרחים הוא חלק בלתי נפרד מהלוק שלך – הן בצילומים הרשמיים והן במהלך החופה – ולכן כדאי שיהיו אלה פרחים טריים ואיכותיים. כפי שחשוב לך לבחור פרחים רעננים ויפים שיפוזרו ברחבי האולם ועל שולחנות האוכל, גם הזר בו תאחזי ברגעים המרגשים ביותר שלך צריך להיות איכותי ומיוחד.

זר כלה בירושלים – העיצוב המנצח

עוד נושא שכדאי לתת עליו את הדעת הוא נושא העיצוב, ובבחירת זר כלה בירושלים יש לנושא הזה חשיבות רבה מאוד. מצד אחד העיצוב אמור להתאים לעיצוב הכללי באירוע כולו, כפי שהזכרנו קודם. מצד שני הוא צריך להשתלב היטב עם עיצוב השמלה. אם בחרת עיצוב עדיך ורק, עם מעט מאוד פרטים, הזר יכול לשדרג את הסטייל ולהוסיף נופך דרמטי. מנגד, כאשר השמלה גדולה ומנופחת יותר, ועם המון דרמה ופרטים ממילא, ההמלצה היא להסתפק בזר קצת יותר עדין, כזה שיעניק לשמלה את הכבוד הראוי לה, בלי להאפיל עליה. כמובן שהעיצוב אמור להתאים גם לסגנון הכללי שלך ולאירוע כולו, וכך ניתן לתכנן זר כלה שיתאים מאוד לחתונת הטבע שלך, שמתקיימת בשישי בצהריים, או זר קצת יותר גרנדיוזי לאירוע היוקרתי עם מאות האורחים.

בוחרים זר כלה בירושלים – ללא פשרות

בסופו של יום, ההחלטה איזה זר כלה בירושלים יהיה שם בידייך לאורך היום היא החלטה שתלויה אך ורק בך. תוכלי לבחור את סוגי הפרחים המועדפים עלייך, את הצבעים המושלמים ואת הסגנון שמדבר אלייך יותר מכל. הקונספט של האירוע והעיצוב של שמלת הכלה הם אלמנטים שיכולים לסייע לך במלאכת הדיוק ובקבלת החלטה נכונה, אבל אם יש תמיד חלמת על זר שושונים אדומות או דווקא על זר מינימליסטי ועדין, זה בדיוק הזר שמתאים לך. זכרי שהכוכבת הגדולה באירוע שלך היא את, ואם נודה באמת גם החתן הוא לכל היותר שחקן משנה (חשוב ככל שיהיה). בערב שבו העיניים כולן מופנות אלייך, זר הפרחים שלך הוא אלמנט בלתי נפרד מהסטייל שלך, ורק את זו שמחליטה מה באמת מתאים ונכון לך.