דרכים לביצוע עיצוב משרדים

תוכן עניינים

עיצוב משרד

לעתים קרובות אנו חושבים על משרד כעל מקום שבו אנשים עובדים. עם זאת, זה יותר מזה; זה מקום של אינטראקציות. אינטראקציה זו יכולה להיות בין שני עובדים שיושבים בתאים שלהם ועובדים על אותו פרויקט, או שהיא יכולה להיות בין עובד ללקוח. לעיצוב של משרד יכולה להיות השפעה משמעותית על אינטראקציות אלו. טרנד חדש במקום העבודה הוא קונספט המשרד הפתוח שמבטל כמה היבטים מסורתיים של עיצוב כגון תאים סגורים ובמקום זאת משתמש בשטחים גדולים ופתוחים שבהם כולם צריכים לחלוק שטח שולחן. מעצבי משרדים שוקלים כעת מה המשמעות של סביבת עבודה מסוג חדש זה עבור עובדים שונים שיש להם רמות שונות של צרכי פרטיות כאשר הם קובעים כיצד הם רוצים להקים את המשרדים שלהם.

בשנים האחרונות, משרד העתיד היה נושא לוויכוחים רבים. יש אנשים שאומרים שלא ניתן לקיים סביבת עבודה משמעותית עם אנשים מתרבויות ורקעים שונים. אחרים אמרו שמקום העבודה המודרני צריך להיות מרחב חברתי יותר שבו חדשנות ויצירתיות יכולים לפרוח. עיצוב המשרד צריך להיות השתקפות על איזה סוג של מקום עבודה אנחנו רוצים ליצור בעתיד. זו צריכה להיות סביבה שמקדמת שיתוף פעולה ויצירתיות, במקום כזו שבה עובדים תקועים שעות על גבי שעות בתאים של עצמם.

עיצוב המשרד למרות עבודה מרחוק

ככל שיותר עובדים עובדים מרחוק, המשרד הוא יותר מקום לביצוע עבודה. פריסת המשרד השתנתה כדי לשקף את המציאות החדשה הזו. משרדים רבים מעוצבים כעת עם אזורים ספציפיים עבור אנשים שונים. אזורים אלה נקראים "שולחנות חמים" או "תרמילים לפעילות". הם נוצרים למטרות שונות ויהיו בעלי ריהוט ושירותים שונים, בהתאם למה שהמשרד צריך. עיצוב משרד הוא תוכנית הנשענת על עקרונות אדריכליים מסורתיים, המיושמת על הפנים של חלל משרדי. התכנון כרוך בשימוש בחלקים שונים של הבניין כדי לשרת פונקציות שונות. לדוגמה, הלובי עשוי לשמש כמקום לפגישות עסקיות, בעוד ששאר הבניין שמור בדרך כלל עבור חללי עבודה.

עיצוב חלל משרדי יכול להיות קשה, מכיוון שחברות פועלות כיום בעולם דיגיטלי. ישנם שיקולים רבים שצריך לקחת בחשבון בעת עיצוב חלל משרדי. שיקול אחד הוא כמה זמן העובדים מבלים ליד השולחנות שלהם, כי זה ישפיע על היכן הם צריכים להיות ממוקמים בבניין ואיזה סוג של רהיטים הם צריכים להיות ליד שולחנותיהם. השיקול הגדול הנוסף הוא עבודה מרחוק כי זה משתנה במקום שבו עובדים עשויים לרצות לעבוד, מה שיכול להשפיע על היבטים אחרים

המשרד הוא המקום בו העובדים מבלים את רוב זמנם. לרוב זהו גם האזור הראשון שהמבקרים באים איתו במגע כאשר הם נכנסים לחברה, ולכן חשוב שהחלל יהיה מסביר פנים ומקצועי. הפריסה הפונקציונלית של חלל משרדי עשויה להיות קשה לעיבוד, במיוחד אם אתה מחפש משהו חדש ושונה, אבל יש כמה סטנדרטים כלליים שכדאי לזכור. בין אם אתה אדם פרטי שמחפש חלל חדש או עסק המעוניין לשפץ, ישנם רעיונות רבים ושונים שכדאי לקחת בחשבון. כדי לקבל את ההחלטות הטובות ביותר, חשוב לדעת מה משפיע על תהליך קבלת ההחלטות שלך.

הנה כמה נקודות שכדאי לקחת בחשבון כשאתה בוחר ריהוט משרדי:

1. כמה כסף אני רוצה להוציא?

2. מה התקציב שלי?

3. באיזה סוג בניין אני?

4. האם יהיה צורך להזיז את הרהיטים לעיתים קרובות?

5. האם אנשים יחלקו את חלל העבודה או שיהיו להם משרדים פרטיים משלהם?

רוצים לקבל פרטים נוספים איך כדאי לכם לעצב את המשרד הבא שלכם? ביקרו באתר שלנו: קווים – סטודיו לעיצוב פנים